031+ 650 978 333 info@meta-com.nl

Klantgericht Communiceren

Klantgericht Communiceren

Klantgerichtheid Communiceren is het effect  van een juiste houding, effectieve communicatie en uitstraling naar de klant . Een klantgerichte communicatie bepaalt  voor een groot deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Dit betekent dat je dient te weten wat voor de klant belangrijk is, hoe je de leiding in een gesprek kunt nemen, behouden en sturen,  hoe je je uitleg aan het niveau van de klant aanpast, hoe je slecht nieuws brengt en hoe je omgaat met lastig gedrag. De training is praktisch van aard  en zal voor een groot deel bestaan uit het oefenen van praktijksituaties.

Resultaat

  • Je krijgt inzicht in diverse typen klant en klantbehoeften
  • Je leert vaardigheden om snel tot de kern van de situatie of het probleem  te komen
  • Je leert vaardigheden hoe een gesprek te kunnen leiden en sturen
  • Je leert hoe het beste slecht-nieuws te brengen
  • Je leert effectief om te gaan klachten en deze als een kans te zien om  je service te verbeteren

Doelgroep
Iedereen die in zijn functie zowel face to face als telefonische direct klantcontact heeft.

Duur en aantal Deelnemers
De training omvat 4 dagdelen

Voor meer informatie neem contact op met Rob Rijk info@meta-com.nl Mobiel 0650 978 333